Mi történt marketingügyben az elmúlt időszakban?

Augusztus elején mutattuk be véleményünket és javaslatainkat a jelenlegi marketingszabályozással kapcsolatban. Kezdeményezésünk egyik fő célja az volt, hogy konstruktív vitát generáljunk a jelenlegi szabályozás felülvizsgálatával kapcsolatban. Nagy örömünkre ez be is következett, a közzétett anyag hatására számos fórumon párbeszéd kezdődött a gyógyszerészek között. Az egyik legizgalmasabb beszélgetésre a Gyógyszerészek elnevezésű zárt Facebook-csoportban került sor, ahol több mint 50 hozzászólásban fejezték ki véleményüket a gyógyszerészek pro és kontra egyaránt. Egy részük a javasolt lazításokkal kapcsolatos aggodalmának adott hangot, míg mások támogatták a kezdeményezést.

De nem csak a közösségi fórumon foglalkoztak a gyógyszerészek a közreadott anyaggal. A legnagyobb gyógyszerészeti szervezet, a Magyar Gyógyszerészi Kamara is úgy döntött, hogy ad hoc bizottságot állít fel a gyógyszertári marketinggel kapcsolatos korábban készített koncepciójának áttekintésére. Reméljük, hogy a megindult szakmai vita eredményes lesz, és az egészségügyi kormányzatot úgy dönt, hogy a jelenlegi szabályozást felülvizsgálja.

Szövetségünk állásfoglalása teljes terjedelmében itt olvasható, de a főbb pontjai az alábbi infografikán röviden áttekinthetőek.

HGYSZ marketing