A tájékoztatás szerint a GVH és az OÉTI tapasztalatai alapján az utóbbi években egyre több olyan termék került forgalomba az egészségmegóvó életszemlélet terjedésével, amellyel a gyártók vagy a forgalmazók e megnövekedett fogyasztói igény kielégítését célozzák.
Ezzel párhuzamosan nőtt az olyan termékek száma, amelyeket az ilyen fogyasztói várakozások kihasználására állítanak elő. A GVH-hoz növekvő számban érkeznek olyan bejelentések és panaszok, amelyekben a fogyasztók a különböző gyógyhatásokat vagy az egészségre vonatkozó túlzó hatásokat ígérő élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásokat kifogásolják. A GVH 2014-ben a szóban forgó termékkörön belül az egyes étrend-kiegészítők reklámjaival összefüggésben folytatta le a legtöbb eljárást.
A teljes cikk a napi.hu oldalon olvasható.